Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Ηράκλειο - Χερσόνησος - Ηρακλειο

Με τους ήχους των άκρως χαλαρωτικών Skatalites στα ακουστικά μου, ξεκίνησε άλλο ενα ποδηλατικό ταξίδι σήμερα το πρωί. Η διαδρομή αυτη τη φορά είχε προγραματιστεί μέχρι τέλους. Αν θυμάστε την προηγούμενη εβδομάδα είχα βάλει ως τερματισμό την Λυγαριά και έφτασα ως τα σύνορα Ηρακλείου - Ρεθύμνης. Στις 11 το πρωί λοιπόν ξεκίνησα την πορεία μου βγαίνοντας στην εθνική οδο Ηρακλείου - Αγ Νικολάου. Ο καιρός ιδανικός για ποδηλασία χωρίς την παρουσία μποφώρ με ήπια θερμοκρασία. Φτάνοντας λίγο εξω απο το ύψος του ΚΤΕΟ , το Ηράκλειο που άφηνα πίσω μου άρχισε να εξαφανίζεται μαζί με όλες τις αρνητικές σκέψεις και την ρουτίνα. Φτάνοντας στην Χερσόνησο με αρκετά γρήγορο ρυθμό που ακολούθησα καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής έκανα και την πρώτη μου και μοναδική στάση σε όλη τη διαδρομή για νερό χωρίς όμως να πω το νερό νεράκι. Στη συνέχεια η επιστροφή στην πόλη έγινε από την παλιά εθνική οδό για να απολάυσω ακόμη περισσότερο την ομορφιά και την μυρωδιά της θάλασσας και τελικά δεν έπεσα έξω παρά τους δυνατούς και αντίθετους ανέμους. Γενικά ήταν μια πάρα πολύ ωραία διαδρομή ,ειδικά στα κομμάτια που βρίσκονται σε απόσταση 10 χιλιομέτρων απο την πόλη μας . Ελπίζω να μπορέσω και την ερχόμενη εβδομάδα να έχω μια ανάλογη ποδηλατοβόλτα. Για να δείτε περισσόερες πληροφορίες γύρω από την συγκεκριμένη διαδρομή πατήστε στο παρακάτω link : Ηράκλειο - Χερσόνησος - Ηράκλειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...