Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Η πρώτη μου βόλτα με το νέο μου ποδήλατο.

Σαββάτο πρωι ξύπνημα μετά από μια κουραστική εβδομάδα στη δουλειά και η πρώτη μου σκέψη ήταν ποιά διαδρομή θα ακολουθήσω με το αγαπημένο μου και κανούργιο μου ποδήλατο. Χωρίς καμία καθυστέρηση και αφού πήρα μαζι μου τον απαραίτητο εξοπλισμό έφυγα απο το μικρό Ηρακλειο όπως φαινεται απο ψηλά πλησιάζοντας στην Λυγαριά.Αρχικά είχα σκοπό να φτάσω μέχρι την Αγ Πελαγιά αλλά η πρώτη μου στάση ήταν λίγο πριν το Φόδελε. Που να κατέβω απο αυτό το ποδήλατο? Η πανέμορφη διαδρομή συνεχιστηκε μέχρι τα σύνορα Ηρακλειου - Ρεθύμνου μετά απο δύο ώρες ποδηλασίας , όπου και έκανα ενα μεγάλο διάλειμα για ανεφοδιασμό. Πραγματικά δεν το πίστευα οτι θα είχα καλυψει μια τόσο σχετικα μεγάλη απόσταση με το ποδήλατο στην πρώτη μου κιόλας βόλτα με αυτό. Για ακομη άλλη μια φορά κατάλαβα οτι όλα είναι στο μυαλό.Όσο για την επιστροφή , δεν ξέρω ακόμη τον λόγο αλλά επέστρεψα σχεδόν στον μισό χρόνο χωρίς να πιεστώ ιδιαίτερα. Η θέα καθώς πλησίαζα στο Ηρακλειο μου προκαλούσε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς απο τη μία ηταν το πολύ όμορφο τοπίο και απο την άλλη η σκεψη της επιστροφής στην πόλη , οσο βέβαια μπορεί να σκεφτεί καποιος προβλήματα που τυχον τον απασχολουν επάνω στο ποδήλατο.Τέλος πρέπει να ανφέρω και το πολύ καλο προγραμμα runkeeper το οποιο στην pro εκδοση του ειναι άπιαστο. Πατήστε στο παρακάτω link και θα καταλαβετε.

Διαδρομή Ηράκλειο - Σίσσες 08/01

3 σχόλια:

Christina Markoulaki είπε...

Σούπερ! Μακάρι να σκέφτονταν περισσότεροι άνθρωποι έτσι!!! Ποδήλατο και πάλι ποδήλατο, λοιπόν!

Michael Kapsalis είπε...

Ευχαριστώ Χριστίνα και σου ευχομαι και σε εσένα ανάλογες εμπειρίες με το ποδηλατό σου!

Christina Markoulaki είπε...

Ελπίζω οι δικές μου εμπειρίες να είναι ανάλογες σε απόλαυση, αλλά όχι σε απόσταση!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...